آیا دیالیز مناسب برای هر بیمار CRF و امید به زندگی پس از آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، نارسایی مزمن کلیه (CRF) بیماران بیشتر از عملکرد کلیه خود می دانم که از دست داده است و یا زودتر از دست خواهد رفت. به طوری که آنها به دیالیز را انتخاب کنید به عنوان روش درمان آنها، حتی پزشکان فکر می کنم تا، آنها نیز از این روش درمان به عنوان اولین انتخاب خود را توصیه کند. اما هر بیمار نیست کت و شلوار برای دیالیز، و حتی به شما دیالیزی شرایط، هنوز سوالات در آن وجود دارد، چگونه وجود دارد اغلب آنها نیاز به شرایط درمان و چه مدت می تواند یک بیمار پس از دیالیز زندگی می کنند.

بیماران نیاز به دیالیز 3 بار در هفته، 4-5 ساعت در هر زمان. هنگامی که CCR (کراتینین نرخ ترخیص کالا) کاهش به 10 ~ 12mL/min، شما باید برای شروع دیالیز. دیالیز می تواند کمک به کلیه به excret ضایعات و سموم اما cann't کلیه شما محافظت و یا تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده. را که بیماری شما را بدتر کند، و عملکرد کلیه چپ خود را به تدریج از دست خواهد رفت. بنابراین شما مجبور به دیالیز وابسته به حفظ زندگی خود را.

سن: افراد 15-60 ساله مناسب برای این نوع از درمان است، اما به عنوان به روز رسانی تکنولوژی و ماشین آلات جدید به نظر می رسد، آن دسته از افرادی که بالای 70 سال سن نیز می باشد می تواند درمان خوبی دریافت کنید.

امید به زندگی: به منظور اطمینان از کیفیت بقا، بیماران باید مصرف پروتئین 1.0 ~ 1.2g و تغذیه به اندازه کافی به مید تقاضا از دیالیز.

میزان بقاء: 50٪ -80٪ ​​می تواند 5 سال زنده ماندن، 50٪ می تواند تا 10 سال زنده ماندن است.

به جز درمان های غربی، درمان چین نیز می توان در نارسایی مزمن کلیوی استفاده می شود و آن را بدون عوارض جانبی، چه چیزی بیشتر می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده خود را تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه چپ است.

آیا برخی از دانش مفید را یاد گرفته؟ اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد CFR یا دیالیز شما می توانید از پزشکان آنلاین ما بپرسید، یا شما می توانید با ما اگر شما مانند ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز مناسب برای هر بیمار CRF و امید به زندگی پس از آن





:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، آیا دیالیز مناسب برای هر CRF، امید به زندگی از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: